Jawatan Kosong di SIRIM



SIRIM Berhad merupakan sebuah anak syarikat milik penuh kerajaan yang terlibat di dalam pembangunan teknologi dan penyelidikan serta perkhidmatan kualiti. Kami sedang mencari individu yang bermotivasi tinggi untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:
 JURUTEKNIK (LANDSKAP) GRED 15
KOD: JPAK 2011
(JABATAN PENGURUSAN ASET KUMPULAN)
PENEMPATAN :  SHAH ALAM

TANGGUNGJAWAB:

·       Bertanggungjawab dalam penyeliaan dan pengawasan kerja-kerja penyenggaraan, baikpulih dan peningkatan  landskap, kerja-kerja am dan kebersihan kawasan termasuk merancang kerja-kerja preventive maintenance dengan membuat pemeriksaan ke atas landskap dan kawasan secara tetap dan berjadual.
·       Bertanggungjawab dalam penyeliaan dan pengawasan pembasmian serangga perosak ke atas pokok-pokok  tanaman landskap dan Tapak Semaian termasuk merancang kerja-kerja preventive maintenance dengan membuat pemeriksaan ke atas landskap dan kawasan secara tetap dan berjadual.
·       Menyediakan dokumentasi tawaran (spesifikasi, anggaran harga, syarat-syarat kerja, kontrak, jadual harga, TKP 1, justifikasi, anggaran harga dan seumpamanya) bagi tujuan penawaran apabila tempoh  kontrak ke atas perkhidmatan sediada berakhir.
·       Mengesyorkan bayaran selaras dengan perkhidmatan yang telah dilaksanakan ke atas perkhidmatan yang telah diberikan oleh kontraktor/pembekal.
·       Memastikan dan mematuhi peraturan OSHE mengenai peralatan dan keperluan Sistem Kualiti Pengurusan dalam kerja-kerja penyenggaraan landskap, pembersihan kawasan dan pembasmian serangga perosak  dilaksanakan sepenuhnya.
KEPERLUAN:
·       Sijil Politeknik di dalam bidang berkaitan Atau
·       STPM dengan 3 tahun pengalaman kerja dalam bidang berkaitan;  Atau
·       SPM dengan 6 tahun pengalaman kerja dalam bidang berkaitan
·       Mahir dalam membaca rekabentuk landskap.
·       Kompeten dalam spesifikasi pembersihan dalam/luaran. 
·       Kebolehan dan kefahaman berkaitan jenis-jenis tanaman landskap.

Untuk Permohonan Sila Klik Di Sini